10/10/10

Ν. Βαφίνης: Πιστέψτε στην «Δημοτική Υπέρβαση» για να πάει το νησί μπροστά!

Νίκος Βαφίνης
Αντιδήμαρχος Σκοπέλου
και υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος
Αγαπητοί συμπολίτες ,    
Την προηγούμενη τετραετία ήμουν ίσως απ΄ τους τελευταίους που δήλωσα «Παρών» στο συνδυασμό του κ. Βασιλούδη Χρήστου «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ». Και δεν μετάνιωσα. Ο χρόνος πέρασε πολύ γρήγορα. Λες και ήταν χθες. Σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα με όραμα, με όνειρα, ουσίας. Αγγίζοντας τις ανάγκες  του πολίτη, της κοινωνίας που ζούμε, τις ιδιαιτερότητες του νησιού μας. Και το αποτέλεσμα όλων αυτών των χρόνων λέει πως κάναμε πολλά.
Πριν συμμετάσχω σ΄ αυτό το σχήμα «είχα στην πλάτη μου» -έτσι απλά και λαϊκά- άλλες 2 τετραετίες ως σύμβουλος στην τότε Κοινότητα Γλώσσας. Είχα λοιπόν την γνώση και την εμπειρία για να αντιμετωπίσω αυτή τη νέα πρόκληση. Οι νέες συνθήκες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δεν μπορούσαν να μ΄ αφήσουν αδιάφορο. Δεν μπορούσαν να μ' αφήσουν αμέτοχο. Δεν μπορούσαν να μ' αφήσουν ασυγκίνητο.
Απ΄ το πρώτο κιόλας διάστημα της εκλογής μου, ασχέτως τίτλου...

και «γαλονιού», μπήκα στη μάχη. Μπαρουτοκαπνισμένος όπως ήμουν απ΄ το παρελθόν, δεν φοβήθηκα καμία στιγμή. Σ' ό,τι δυσκολία κι αν αντιμετώπισα. Κοίταξα τα πράγματα κατάματα και προχώρησα. Όχι μόνος! Μαζί με ανθρώπους που κινιόντουσαν στο ίδιο μήκος κύματος με το δικό μου.
Αυτό στην πορεία των πρώτων 2 χρόνων, ίσως να ήταν και το ερέθισμα, για να μου δοθεί και μια θέση που θα έπρεπε να την υπηρετήσω με μεγαλύτερη ευθύνη και για τα επόμενα 2 χρόνια. Η θέση του Αντιδημάρχου Σκοπέλου. Οι δραστηριότητές πολλές, οι αρμοδιότητες περισσότερες.
 Έπρεπε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών. Και είμαι σίγουρος πως τα κατάφερα. Νυχθημερόν στο δρόμο. Παρών «έξω» απ΄ τις πόρτες των συμπολιτών. Παρών όπου υπήρχε ανάγκη. Αναλαμβάνοντας τον τομέα της καθαριότητας, πέρασα μια άλλου είδους νοοτροπία. Ανά πάσα ώρα και στιγμή βρισκόμαστε εκεί που μας χρειάζονται. Με όποια μέσα και για το καθετί. Τα χωριά μας, κατά γενική ομολογία, σε πολύ καλή κατάσταση. Πεντακάθαρα. Μεγάλος ο κόπος για να το πετύχουμε. Κι όμως τα καταφέραμε.
Υπεύθυνος και για την αγροτική οδοποιία. Διανοίξεις δρόμων, μονοπατιών, καθαρισμοί όπου έπρεπε, παρεμβάσεις που βοηθούσαν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Πολλές οι δυσκολίες αλλά οι προσπάθειες περισσότερες.
Συνεχή πίεση για διευθέτηση υποθέσεων της Δ.Ε.Υ.Α.Σ στο Δ.Δ. Γλώσσας κι όπου αλλού οι καταστάσεις το απαιτούσαν  πάνω στο νησί. Λόγω του επαγγέλματός μου και έχοντας άμεση σχέση με τη θάλασσα, την μεγάλη μου αγάπη, δεν θα μπορούσα να είμαι μακριά απ' τα προβλήματα  του Λουτρακίου. Του μικρού αυτού λιμανιού που τόσες πολλές ανάγκες έχει. Και έγιναν έργα. Συνεργασία άριστη με το πρ. Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κ. Μωραΐτη αλλά στη συνέχεια και με τον κ. Μελαχροινάκη. Δεν χρειάζεται να σας τα απαριθμήσω. Τα βλέπετε καθημερινά μπροστά σας. «Λίγα» όπως θέλουν να λένε μερικοί, «ουσίας» όπως θέλουν να λένε κάποιοι άλλοι μα και 'μεις.
Δέχτηκα επιθέσεις. Όπως πολλοί ακόμα συνάδερφοι της συμπολίτευσης. Δεν έσκυψα όμως το κεφάλι. Δεν είναι του χαρακτήρα μου. Αντιθέτως, αυτό με έκανε πιο δυνατό. Και δεν το κατάφερα μόνος. Μαζί σαν μια γροθιά, με τους περισσότερους απ΄ αυτούς που ξεκινήσαμε μαζί, με μπροστάρη το Δήμαρχο μας Χρήστο Βασιλούδη, δείξαμε, δείχνουμε και έχουμε να δείξουμε ακόμα πολλά. Είναι τέτοιες οι συνθήκες που βιώνουμε καθημερινά, που δεν γίνεται, δεν επιτρέπεται, δεν νοείται να θέλεις να πορεύεσαι μπροστά, δίχως ομοψυχία, ενότητα, αλληλοβοήθεια, συνεργασία. Είναι λέξεις που τις είχα ανέκαθεν στο λεξιλόγιό μου και γι' αυτό μπόρεσα να κάνω, όλα αυτά που έκανα και δεσμεύομαι για ακόμη περισσότερα.
Εμπιστευτείτε μας, στηρίξτε με, στηρίξτε μας με την ψήφο σας. Πιστέψτε σ΄ αυτή τη Δημοτική παράταξη, για να κατορθώσουμε να πάμε, ένα βήμα μπροστά τον τόπο μας, το όμορφο νησί μας, τη Σκόπελο.

Νίκος Βαφίνης
Αντιδήμαρχος Σκοπέλου
και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με την παράταξη
«Δημοτική Υπέρβαση»