25/8/10

…κι εδώ υπάρχει λογοκρισία

Μου γράφει φίλος/η: «Βλέπω ακόμα κι εδώ υπάρχει λογοκρισία απόψεων, αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να μην αναρτήσετε το σχόλιο μου καθώς δεν ήταν υβριστικό. Λυπάμαι που περίμενα κάτι καλύτερο. Όλα σάπια, συνεχίστε τον "αγώνα"... »
Αγαπητέ/η άλλο πολιτική άποψη και άλλο υβριστικό σχόλιο. Να γνωρίζετε ότι τέτοια σχόλια δεν θα εγκρίνονται. Γράψτε τις απόψεις σας χωρίς υπαινιγμούς για κλεψιές, επαγγελματική αναξιοπιστία κλπ.
Y.Γ.:  Αυτό blog δεν είναι χώρος εκτόνωσης, αλλά υγιούς διαλόγου...

1 σχόλιο:

  1. Πολιτικολογήστε όσο θέλετε αγαπητοί μου! Εγώ το μόνο που λέω είναι ότι κακώς ο κ. Βασιλούδης "καίει" το μέλλον του στο βωμό της πολιτικής.

    Μια συμβουλή αν μου επιτρέπετε. κ. Χρήστο, κρατήστε την προσπάθειά σας ΜΑΚΡΙΑ από οτιδήποτε άλλο για να μην την "κάψετε".

    Και για όλα αυτά, φταίει πάλι ο Καλλικράτης.

    Υπογραφή: Νέα και Καπνίστρια, που δεν κάθομαι όλη μέρα στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή