22/8/10

Απάντηση του υποψήφιου Δημάρχου Σκοπέλου Γιώργου Μιχελή, σε σχόλια αναγνωστών

Γ. Μιχελής:
Υποψήφιος Δήμαρχος
Σκοπέλου
Αγαπητό blog
Διαβάζω με προσοχή τα σχόλια αναγνωστών που δημοσιεύετε, σχετικά με την υποψηφιότητά μου στις επικείμενες δημοτικές εκλογές. Μέχρι στιγμής φαίνεται να αναδεικνύονται δύο θέματα. Το πρώτο έχει να κάνει με την καταγωγή μου, ενώ το δεύτερο με τους λόγους για τους οποίους επιθυμώ να διεκδικήσω την εκλογή μου ως Δημάρχου Σκοπέλου. Επιτρέψτε μου να απαντήσω στα δύο αυτά θέματα.

1. Η καταγωγή. Είναι πράγματι απορίας άξιο πως εγείρεται ένα τέτοιο ζήτημα. Αντί να επικεντρωθούμε στις ικανότητες, τις εμπειρίες και τις αξίες των υποψηφίων, φέρνουμε στην επιφάνεια ψευτοδιλήμματα και προσχήματα που ούτε στη νοσηρότερη φαντασία δεν έπρεπε να υπάρχουν. Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να υπάρχουν ορισμένοι στο νησί που σκέπτονται με αυτό τον τρόπο. Όμως ακόμα κι αυτοί πρέπει να κάνουν την υπέρβαση και να σκεφτούν με γνώμονα το κοινό συμφέρον όλων όσοι κατοικούν σ΄αυτό το τόπο, το οποίο δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη και ευημερία όλων των σκοπελιτών ανεξαιρέτως καταγωγής. Είναι πολύ μικρός ο τόπος μας για να δημιουργεί συνθήκες ρατσισμού, επειδή ένας υποψήφιος είχε την «ατυχία»(;) να γεννηθεί στη Γλώσσα!! Και θα έπρεπε να είμαι για το Δαφνί αν πίστευα ότι με τον διχασμό μπορεί να διοικηθεί ένας Δήμος. Διαβεβαιώνω λοιπόν τους αναγνώστες σας, αλλά και όλους τους κατοίκους του νησιού μας ότι, στην περίπτωση που εκλεγώ θα έχουν έναν Δήμαρχο που θα μοχθεί και θα εκπροσωπεί το σύνολο του πληθυσμού, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, εθνικότητας και καταγωγής. Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθω στο θέμα αυτό.

2. Οι λόγοι. Οι βασικοί άξονες της πολιτικής μου λογικής για την διοίκηση του Δήμου έχουν αναφερθεί στη δήλωση υποψηφιότητάς μου. Βεβαίως, καθώς θα πλησιάζουμε προς τις εκλογές, αυτοί οι άξονες θα εξειδικευτούν μέσα από ομιλίες, συναντήσεις, ανακοινώσεις, κλπ. Εκτιμώ (και αυτό είναι προς το παρόν υποκειμενικό, ιδιαίτερα για όσους δεν με γνωρίζουν καλά), ότι έχω την εμπειρία, τις παραστάσεις, την επάρκεια, τις επαφές και την όρεξη να φέρω εις πέρας μια δύσκολη αποστολή. Επί πλέον, η θητεία μου ως δημοτικού συμβούλου μού επιτρέπει να γνωρίζω αρκετά καλά τα αυτοδιοικητικά θέματα. Έχω τέλος ένα όραμα για το νησί που με καταδιώκει και με προτρέπει να δοκιμάσω τις αντοχές μου.

2 σχόλια:

  1. Άλλα λένε στο χωριό μας οι υποψήφια και υποψήφιοί σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για πείτε και σ' εμάς ποιοί υποψήφιοι και τι λένε;
    γιατί από όσο ξέρω δεν έχει ανακοινωθεί η σύνθεση του ψηφοδελτίου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή