9/5/14

Η φιλόλογος Νίκη Σκλάβου υποψήφια με τον συνδυασμό «Λαϊκή Συσπείρωση Σκοπέλου»

Σκοπελίτες και Σκοπελίτισσες
Κάτοικοι ολόκληρου του νησιού
Νεολαία αυτού του τόπου
Νίκη Σκλάβου / Φιλόλογος
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος
με τον συνδυασμό
«Λαϊκή Συσπείρωση Σκοπέλου»
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται συστάσεις για το ποια είμαι. Ένα ψήγμα των απόψεών μου και της προσωπικότητάς μου υπάρχει στο σπίτι του καθενός από εσάς. Είμαι δασκάλα των παιδιών σας και των εγγονών σας από το 1998. Το να σας δώσω λοιπόν το βιογραφικό μου θεωρώ ότι είναι περιττό γιατί σ' αυτό το μικρό τόπο που ζούμε ο καθένας κρίνεται από το πρόσωπό του και από τη δράση του.

Αγαπητά μου παιδιά, ξέρετε ακριβώς τι σας δίδαξα και συνεχίζω να σας διδάσκω - όχι στα λόγια, αλλά με τη στάση της ζωής μου. Σας διδάσκω να αγωνίζεστε και να δίνετε τη μάχη σας για να κερδίζετε το στόχο που έχετε βάλει. Σας διδάσκω αξιοκρατία και δικαιοσύνη με τη βαθιά έννοια των όρων, που οι φιλόσοφοι μας έδωσαν: να αμείβεται ο άξιος από όποια τάξη και αν προέρχεται και να περιθωριοποιείται ο ανάξιος ως μίασμα για το κοινωνικό σύνολο.

Γι' αυτό λοιπόν το κοινωνικό σύνολο νοιάζομαι και εγώ και υποκινήθηκα από εσωτερική ανάγκη ν' ασχοληθώ με τα κοινά. Θεώρησα κατάλληλο τον συνδυασμό της «Λαΐκής Συσπείρωσης» γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να πορεύομαι με εργατικότητα και υπομονή.

Άλλωστε μετά τη μάχη που έδωσα το τελευταίο χρόνο για τη ζωή μου, νιώθω έτοιμη να δώσω και τη μάχη για τα κοινά. Ζητώ τη στήριξή σας και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω -πρώτα ο Θεός- να φανώ αντάξια της ψήφου σας. Αν θεωρείτε, ως νοήμονες άνθρωποι, ότι αυτό είναι το...
ενάρετο και το σωστό κάντε και σεις το ίδιο με την ψήφο σας. Τιμωρήστε όλους αυτούς που έφεραν τη Χώρα σ' αυτή την κατάντια, που στέρησαν το χαμόγελο και την αισιοδοξία από τα παιδιά σας με τις επιλογές τους.

Και για το δήμο μας «οι καιροί ου μενετοί». Δεν έχουμε την πολυτέλεια να επαναλάβουμε πειράματα ασυδοσίας του παρελθόντος. Ας έχουμε όλοι ως γνώμονα το κοινό καλό, ας θυμηθούμε παραδείγματα ανθρώπων που νοικοκύρεψαν το δήμο και ας ψηφίσουμε συνειδητά. Τότε μόνο υπάρχει ελπίδα να γίνει η ΑΝΑΤΡΟΠΗ και να πάει αυτός ο τόπος μπροστά.

Ψηφίστε το συνδυασμό μας γιατί:
• διαθέτει ανθρώπους από όλες τις συντεχνίες που έχουν βιώσει στο πετσί τους τις συνέπειες της κρίσης και μπορούν να κινητοποιηθούν σε κάθε τομέα (τόσο πρωτογενούς παραγωγής όσο και τεχνικών επαγγελμάτων) 
• διαθέτει αδιάφθορους νέους και νέες που συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο από ενδιαφέρον για αυτόν τον τόπο και όχι από μικροπολιτικά συμφέροντα. 
• στελεχώνεται από έμπειρους και ικανούς ανθρώπους που ασχολούνται χρόνια με τον τουρισμό και μπορούν έμπρακτα να βοηθήσουν τουριστικά το νησί. 
• διαθέτει εκπαιδευτικούς άξιους με ακούραστο ενδιαφέρον γι αυτό που κάνουν και άρα με πλήρη συνείδηση του λειτουργήματος που επρόκειτο να αναλάβουν.
Ένα είναι βέβαιο, ότι για το μέλλον αυτού του τόπου όλοι είμαστε υπεύθυνοι. Ας ψηφίσουμε λοιπόν τη «Λαϊκή Συσπείρωση» για να είμαστε εμείς η πλειοψηφία και όχι έρμαια της πλειοψηφίας.

Όλοι μπορούμε να βάλουμε ένα λιθαράκι για τη ΣΚΟΠΕΛΟ.

Με εκτίμηση
Νίκη Σκλάβου

Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου