13/5/14

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στην Αλόννησο η Κική Αναγνώστου με το Συνδυασμό «Ενότητα για την Πρόοδο – Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση» του Πέτρου Βαφίνη

ΚΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στην Αλόννησο. Αφού τελείωσα το σχολείο εδώ, συνέχισα τις σπουδές μου στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Όταν αποφοίτησα, εργάστηκα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέχρι το μόνιμο διορισμό μου στο Γυμνάσιο-Λύκειο Αλοννήσου. Γνωρίζω τρεις ξένες γλώσσες, όπως επίσης και τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας, οι οποίες είναι πλέον απαραίτητες στην εργασία και στην καθημερινότητα μας. Έχω ασχοληθεί από τα μαθητικά μου χρόνια μέχρι σήμερα με τον αθλητισμό, καθώς και με δραστηριότητες που αφορούν τον πολιτισμό και το περιβάλλον, συμμετέχοντας σε εθελοντικές δράσεις και οργανώνοντας προγράμματα και εκδηλώσεις εντός και εκτός σχολείου.
Επέλεξα συνειδητά την Αλόννησο ως τόπο μόνιμης κατοικίας και εργασίας λόγω της μεγάλης μου αγάπης για το νησί. Ζώντας εδώ, βιώνω καθημερινά τα προβλήματα του νησιού και αφουγκράζομαι τους προβληματισμούς αλλά και τις προσδοκίες των ανθρώπων του. Μέσα από την ενασχόληση μου με τα κοινά και τη συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση πιστεύω ότι μπορώ να συνεισφέρω έμπρακτα στον τόπο. Για το λόγο αυτό αποφάσισα να συμμετέχω για...
πρώτη φορά στις δημοτικές εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το Συνδυασμό «ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ» του νυν Δημάρχου Πέτρου Βαφίνη, ενός ανθρώπου που διακρίνεται για το ήθος, την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία του. Επιθυμώ να συμβάλω με τις ιδέες, τις γνώσεις, τη θέληση και το δυναμισμό μου στην ευημερία του τόπου μας. Σε μια δύσκολη χρονικά συγκυρία για την πατρίδα μας πρέπει όλοι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να παλέψουμε ενάντια στις δυσκολίες και τα εμπόδια και να προχωρήσουμε μπροστά. Ο τόπος μας χρειάζεται άτομα δυναμικά και δημιουργικά με νέες ιδέες και όραμα για να αγωνιστούμε με δύναμη, διάθεση και αισιοδοξία για το κοινό καλό, χωρίς προσωπικές βλέψεις, φιλοδοξίες και συμφέροντα.
Με εκτίμηση,
ΚΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το Συνδυασμό
«ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ»
του νυν και εκ νέου υποψηφίου Δημάρχου Πέτρου Βαφίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου