11/5/14

Η εμπειρία οδηγός μας. Οι ιδέες μας το μέλλον μας

ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΟΦΙΝΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος
Π.Ε. Βορείων Σποράδων

ΝΙΚΟΣ Β. ΤΣΙΛΙΜΙΓΚΑΣ
Υπ. Περιφερειάρχης Θεσσαλίας

ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΣΑΛΙΚΗ
Υπ. Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας

Είμαι Επιστημολόγος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών επί πτυχίω στη σχολή Θετικών Επιστημών του τμήματος Μεθοδολογίας της Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης (Philosophy and History of Science). Επίσης, έχω εκπονήσει διπλωματική εργασία σχετικά με τις διαστάσεις της Ιστορίας της Αιολικής Ενέργειας στην Ελλάδα.

Το 2012 επιλέχτηκα από τη σχολή μου και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Ειδικών Μόνιμων Επιτροπών της Βουλής των Ελλήνων. Κύρια αρμοδιότητά μου ήταν η συμμετοχή στις διαδικασίες προγραμματισμού της Επιτροπής, καθώς και στην παρακολούθηση των Συνεδριάσεων, αναλαμβάνοντας τη διόρθωση των πρακτικών των Συνεδριάσεων της Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος και της Υποεπιτροπής Υδατικών Πόρων.

Ως φοιτήτρια υπήρξα άτομο ευαισθητοποιημένο σχετικά με...
όλα τα προβλήματα του φοιτητικού κόσμου και αποτελεσματική στη δράση μου για την επίλυσή τους. Με απασχολεί ιδιαίτερα το μέλλον του πλανήτη εν γένει και η διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας του τόπου μου, γι’ αυτό το λόγο επιθυμώ να εργαστώ προς την κατεύθυνση εφαρμογής εναλλακτικών μορφών ενέργειας. Φιλοδοξώ να συνεισφέρω στους αγώνες για την επίλυση κρίσιμων προβλημάτων των Βορείων Σποράδων.

Στόχος μου είναι η επίτευξη περιφερειακής ενότητας με τη δημιουργία τοπικού επαρχείου στις Βόρειες Σποράδες. Καλώ τη νεολαία, γνωρίζοντας τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, να αγωνιστούμε όλοι μαζί. Δεν χάνουμε την ελπίδα. Το μέλλον μας ανήκει. Είμαστε παρόντες. Είμαστε εδώ. Θα αγωνιστούμε για τα νησιά μας πλάι-πλάι με τους μεγαλύτερους μας μαζί. Η εμπειρία τους οδηγός μας. Οι ιδέες μας το μέλλον μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου