20/9/10

Χρ. Βασιλούδης: Ανακοινώνω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Σκοπέλου στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010


Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Πριν από τέσσερα χρόνια, με την ψήφο σας, με αναδείξατε δήμαρχο του νησιού. Κι εγώ πιστεύω ότι τίμησα την ψήφο σας:
-Πολιτεύτηκα με καθαρά αυτοδιοικητικά κριτήρια, μακριά από μικροκομματικές σκοπιμότητες και τοπικιστικές διακρίσεις.
-Άσκησα πολιτικές που ενώνουν τους πολίτες του νησιού και δεν τους διχάζουν.
-Υπηρέτησα το αξίωμα που μου εμπιστευθήκατε με λιγότερα λόγια και περισσότερη δουλειά.
-Με τους συνεργάτες μου, τη δημιουργική συμβολή όλων των πτερύγων του Δημοτικού Συμβουλίου, που προέκυπτε μέσα από ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες, και τη δική σας αναντικατάστατη παρουσία, καταφέραμε να υλοποιήσουμε -όχι χωρίς λάθη και παραλείψεις-, ένα αξιοζήλευτο έργο, σε όλα τα επίπεδα.
  • ΕΠΕΙΔΗ πιστεύω ότι το έργο αυτό πρέπει να συνεχιστεί, να ολοκληρωθεί σε ό,τι οι χρονικές δεσμεύσεις και οι συγκυρίες δεν μας το επέτρεψαν, αλλά και να αποτελέσει τον γνώμονα κατάρτισης του προγράμματος της νέας τετραετίας που θα εμπλουτιστεί μέσα από ένα γόνιμο διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες που απαρτίζουν το Δήμο μας
  • ΕΠΕΙΔΗ οι προοπτικές που διανοίγονται για το νησί μας με την εφαρμογή του «Καλλικράτη». τόσο σε επίπεδο δημοτικών αρμοδιοτήτων όσο και περιφερειακής συγκρότησης, μου δίνει το δικαίωμα να αισιοδοξώ για το μέλλον του τόπου μας
  • ΕΠΕΙΔΗ τρέφω απεριόριστη εμπιστοσύνη στο ανθρώπινο δυναμικό του νησιού μας και τις δυνατότητες του, η οποία πηγάζει από μια συνεπή σχέση χρόνων που οικοδομήθηκε πάνω στο στέρεο έδαφος της αλληλοεκτίμησης και του σεβασμού
ανακοινώνω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Σκοπέλου στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 και σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητα μου.