7/9/10

Παραιτούμαι και ανακοινώνω την πρόθεση μου να πολιτευθώ στις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές

Την παραίτησή του υπέβαλλε ο δημοτικός σύμβουλος Σκιάθου Μανώλης Πασχάλης, εξηγώντας στην επιστολή του, τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή, αλλά και την απόφασή του να προσφέρει στα κοινά, πολιτευόμενος στην Περιφέρεια...
Η επιστολή του Μανώλη Πασχάλη έχει ώς εξής:
«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε
Μετά από 4 χρόνια παρουσίας μου στα κοινά, σας ανακοινώνω την παραίτηση μου από Δημοτικός Σύμβουλος. Σε αυτό το ταξίδι έμαθα πολλά και πιστεύω πως υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις τον τόπο μου και τον συνδυασμό μου, αν και η ομοιογένεια και η συσπείρωση του συνδυασμού ήταν τις περισσότερες φορές το ζητούμενο παρά το αυτονόητο.
Ένιωσα να τραβιέται το χαλί κάτω από τα πόδια μου αρκετές φορές, έριξα...

όμως τον εγωισμό μου, όπως όφειλα στον τόπο μου και στους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν, δίνοντας σε έναν νέο υποψήφιο τέτοια θέση και τόσους σταυρούς προτίμησης που πότε στο παρελθόν δεν έδωσαν σε έναν νέο που πολιτεύεται για πρώτη φορά.
Το μήνυμα των τελευταίων εκλογών το έχω επαναλάβει και θα το υπενθυμίσω για μια φόρα ακόμα, ο κόσμος έδωσε στον δήμαρχο ένα φοβερό εκλογικό ποσοστό και μια ομάδα ανανεωμένη σε μεγάλο βαθμό και ζήτησε τη ριζική αλλαγή της καθημερινότητας του. Έχω την εντύπωση ότι, εκτός των δύο πρώτων ετών, δεν λειτουργήσαμε σαν ομάδα με  ό,τι αυτό συνεπάγεται, για την αποτελεσματικότητα του συνδυασμού.
Φεύγω νιώθοντας πικραμένος και εξουθενωμένος από τις κάθε είδους πολιτικές συνωμοσίες και εξαγορές ψήφων.
Δεν μπορέσαμε, το λιγότερο, να σχεδιάσουμε το μέλλον του νησιού μας και να εκπονήσουμε οράματα που θα ήταν παρακαταθήκη για το μέλλον, όσο και αν το ζητούσα συνεχώς προς κάθε κατεύθυνση. Αυτός είναι εξάλλου και ο κύριος λόγος παραίτησης μου.
Η καλή πρόθεση του δημάρχου, οι ατελείωτες ώρες προσωπικής εργασίας του και η τιμιότητα του, δεν είναι αρκετά για να προχωρήσει ένας δήμος σε ριζικές αλλαγές νοοτροπίας. Απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας είναι η ομοιογένεια, η όρεξη για δουλειά, η υποστήριξη του έργου ανάμεσα στους συμβούλους, κάτι που απουσίαζε παντελώς από την τετραετία που πέρασε.
Αφήνω λοιπόν μια υγιή επιχείρηση, την Αναπτυξιακή, που την φρόντισα σαν να ήταν δική μου επιχείρηση και την έφερα σε σημείο να αποτελεί πραγματική βοήθεια προς τον Δήμο, ξεπληρώνοντας όλες της υποχρεώσεις και όχι όπως ήταν στο παρελθόν. Την έφθασα να είναι ανεξάρτητη οικονομικά, ώστε να συμμετέχει και να πληρώνει μόνη της όλες τις δραστηριότητες της (ταμπέλες - κάστρο - πολιτιστικά) και όχι όπως άλλα παρακλάδια του δήμου, τα οποία ενώ μπορούσαν να αντλήσουν κρατικά χρήματα, περίμεναν την χορηγία του Δήμου για να παριστάνουν κάποιοι τους Προέδρους. Ποτέ μου δεν περίμενα την βοήθεια του Δήμου και συνέχισα κερδοφόρα την επιχείρηση ακόμη και όταν ο Δήμος, για γνωστούς λόγους, εισέπραξε ο ίδιος ζωτικούς πόρους της επιχείρησης.
Ποτέ άλλοτε μια επιχείρηση του δήμου δεν είχε τόσα πραγματικά κέρδη και πότε άλλοτε δεν πλήρωνε άμεσα ΟΛΕΣ τις υποχρεώσεις, δίνοντας ταυτόχρονα σκληρές μάχες κόντρα σε νοοτροπίες και κατεστημένα.
Δε θα μπορούσα να μην αναφέρω την παράλογη αφαίρεση της εκμετάλλευσης του πολιτιστικού χώρου στο Μπούρτζι, ενώ η επιχείρηση μας είχε αποδείξει κάνοντας και κυρίως πληρώνοντας άμεσα όλες τις πολιτιστικές δραστηριότητές που είχε αναλάβει.
Τέλος το θέμα που με έχει στενοχωρήσει όσο κανένα άλλο είναι η ενοικίαση του Μπούρτζι και εδώ θα θέσω το ερώτημα που ακόμη δεν μου έχει απαντήσει κανείς: Θα ενοικιάζατε κύριοι και την Ακρόπολη ακόμη, αρκεί να παίρνατε χρήματα;
Δεν υπήρχε κανείς απολύτως λόγος να ενοικιαστεί το Μπούρτζι, εκτός από το συμφέρον αυτών που περιτριγυρίζουν τον δήμαρχο σαν σκυλιά πάνω από πτώματα. Ευτυχώς όμως τα σχέδια τους δεν προχώρησαν και το Μπούρτζι έμεινε τουλάχιστον σε υγιή ντόπια επιχειρηματικά συμφέροντα.
Θέλω να πω σε μερικούς άσπονδους φίλους σε αυτή την αίθουσα, συμβούλους και παρατρεχάμενους, ότι τα πλευρά μου αντέχουν από τις μαχαιριές που έφαγα, αλλά και ότι δεν θα τους κάνω την χάρη να απαντήσω, ούτε θα συρθώ στην λάσπη τους, γιατί πολύ απλά δεν είμαστε της ίδιας πολιτικής σχολής, ούτε τις ίδιας ποιότητας ως άνθρωποι.
Καλή δύναμη στην ομάδα, τούς εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία και σε αυτούς και πάνω από όλα στο νησί μας.
Παραιτούμαι λοιπόν από τα κοινά όσο αφορά στο Δήμο και ανακοινώνω την πρόθεση μου να πολιτευθώ στις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές και να βοηθήσω τον τόπο μου με όλες μου τις δυνάμεις.
Τέλος θέλω να καλέσω τους νέους ανθρώπους σε αυτό το νησί να μην μείνουν αμέτοχοι στις εκλογές. Ο τόπος μας αλλάζει όταν όλοι συμμετέχουμε, κρίνουμε και κρινόμαστε, αυτό είναι το όφελος της δημοκρατίας, η συμμετοχή.
Ο ζωή μας αλλάζει μόνο όταν παίρνουμε στα χέρια μας τις τύχες μας, αλλιώς ας σιωπήσουμε όλοι, ας αφήσουμε τους άλλους να κάνουν την διακυβέρνηση και ας κάτσουμε στους καναπέδες μας, χωρίς να παραπονιόμαστε.
Συμμετοχή λοιπόν και πάλι συμμετοχή! Ακόμη και μια συνειδητοποιημένη ψήφος που δεν θα εξαρτάται από οικογενειακές σχέσεις και μικροσυμφέροντα είναι τεράστιο κέρδος για την πολιτεία μας.
Καλώ μια φορά ακόμη τους νέους του τόπου με ειδικές γνώσεις ή όχι να γίνουν υπεύθυνοι και να δραστηριοποιηθούν.
Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό… τολμήστε και δικαιωθείτε!»

12 σχόλια:

  1. ΑΨΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΕ!
    Μακαρι να ειχαμε και στη σκοπελο τετοιους ικανους!
    Καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ! την αξίζεις…
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ?ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ...ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή η αγανάκτηση αλλά πώς να γίνεις πιστευτός όταν όλες αυτές οι καταγγελίες γίνονται 2 μήνες πριν τις εκλογές, και την στιγμή που μας ζητάς ψήφο με αλλη ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη δυναμη ,γιατι θα την χρειαστεις,θα σε βοηθησουμε οσο μπορουμε και να κανεις και εσυ το ιδιο,απο το νεο σου ποστο,για τον τοπο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι χρωστάω μία εξήγηση στον αναγνώστη που δίκαια προβληματίζεται και γράφει για την «αγανάκτηση».
    Όσα γράφω λοιπόν στο κείμενο της παραίτησης δεν τα ανακάλυψα ξαφνικά ένα πρωί. Τα φώναζα πάντα και εντός και εκτός συμβουλίου. Είχα όμως μια συγκεκριμένη αρμοδιότητα στην Αναπτυξιακή και την πήγα μέχρι τέλος όπως είχα υποχρέωση και μάλιστα πολύ καλά. Αφού λοιπόν τελείωσε η θητεία μου, έφυγα και παρέδωσα μια επιχείριση κόσμημα και πιστεύω ότι έκανα σωστά τη δουλειά μου. Έχοντας τη συνείδησή μου καθαρή θα δραστηριοποιηθώ σε ένα πολύ διαφορετικό πεδίο πολιτικής στο οποίο μπορείς πραγματικά να βοηθήσεις τον τόπο σου.
    Όσο για την ζήτηση ψήφου που αναφέρεσαι, ποτέ μου δεν την ζήτησα, γιατύ πιστεύω ότι ο κόσμος έχει δικό του κριτήριο, το οποίο όπως αποδυκνείεται κάθε φορά, ειναι αλάνθαστο!
    Ευχαριστώ για τα σχόλια και ιδιαίτερα για αυτά που . ..προβληματίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Μανώλης πάντα φώναζε. Από τη πρώτη μέρα που τον γνώρισα φώναζε και τα έλεγε, τώρα σώθηκε. Έσωσε την ψυχή του. Όσοι είναι να ψηφίσουν Αγοραστο πρέπει να ψηφίσουν τον Μανώλη. Μακάρι οι εκλογές αυτές να ήταν ακομμάτιστες για να τον ψηφίζαν όλοι. Το μόνο κακό Μανώλη είναι ότι η θέση αυτή του Περιφερειακού Συμβούλου δεν σου δίνει τον χώρο να κάνεις αυτά που μπορείς να κάνεις. Κατά τη γνώμη μου χρειάζεσαι περισσότερο χώρο για να ξεδιπλώσεις το ταλέντο σου και τις αγνές προθέσεις σου.

    Ένας αληθινός σου φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μανώλη μου, δεν αμφισβητώ τήν γουλειά που έκανες αλλά το οτι φώναζες και δεν τα βρόντιξες τότε που διαπίστωσες αυτά που σήμερα μας λές και η δικαιολογία που προβάλεις εμένα δεν με πείθει, νέος είσαι και πιστευω οτι θα σου ειναι χρήσιμη η εμπειρία για την πολιτική σου σταδιοδρομία και θα ενεργείς πολιτικά στον σωστό χρόνο
    Πραγματικά σου εύχωμαι καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε ,ίσως επρεπε να ειχα φυγει,πιο μπροστα οπως λες,δε ξερω ισως να εχω κανει και λαθος,ισως να εχεις δικιο,ο χρονος θα δειξει.
    Προς το παρον θα ριξω ολη μου την προσπαθεια στην περιφερεια, απο εκει πλεον θα κρινονται τα παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτο που βλεπω παντως ειναι η εγκαταλειψη του δημου απο τους "μαγκες" που βλεπουν οτι με τον Καλλικρατη και οι θεσεις και τα λεφτα και τα "εξτρα" θα κοπουν και ψαχνουν αλλες θεσεις. οι τελευταιες κινησεις αυτο δειχνουν.Προσπαθειες προσωπικης και πολιτικης αποστασιοποιησης για να βγειτε καθαροι ολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tι να πω ,τετοια σχολια μαλλον δυναμιτιζουν και πρεπει να κοβονται,και αμα νομιζεις οτι καποιος ειναι'λερωμενος' να μας πεις και τις βρωμιες του αλλιως μη γινεσαι τζαμπα μαγκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AΓΟΡΑΣΤΟΣ+ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή