3/11/10

Ψηφίστε την παράταξη που μπορεί, θέλει, έχει όνειρα και προσπαθεί να πάει την Σκόπελο μπροστά

Mαρία Γουδέλη – Διοματάρη
Υποψήφια Σύμβουλος
Τοπικής Κοινότητας Γλώσσας
Με τον συνδυασμό
«ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ»
του Χρήστου Βασιλούδη
Ονομάζομαι Μαρία Διοματάρη. Είμαι σύζυγος του Ιωάννη Διοματάρη και έχω μια κόρη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κέρκυρα. Είμαι παντρεμένη στη Γλώσσα εδώ και 25 χρόνια . Η Σκόπελος έγινε η δεύτερη πατρίδα μου. Είμαι απόφοιτη λυκείου. Όλη αυτή την περίοδο που βρίσκομαι στο χωριό μου, έχω διατελέσει πρόεδρος του Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας επί 6 συναπτά έτη. Είμαι μέλος του Ν.Π.Δ.Δ του Κέντρου Αθλητισμού και Πολιτισμού Δ.Δ Γλώσσας.
Πάντα έδειχνα μεγάλο ενδιαφέρον για...

όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνταν στα χωριά μας και σε αρκετές από αυτές , είχα ενεργό ρόλο. Είμαι πιστεύω από τους τυχερούς ανθρώπους, που ζω σ΄ αυτόν τον τόπο. Έχω ιδέες που μπορούν να πάνε τα χωριά μας μπροστά. Έχω όρεξη για δουλειά και θέλω να δω την περιοχή μας να ανθίσει σ΄ όλα τα επίπεδα που χρειάζεται και έχουμε ανάγκη.

Γι΄ αυτό επέλεξα να είμαι υποψήφια στην Δημοτική Κοινότητα Γλώσσας, με τον συνδυασμό του κ. Βασιλούδη Χρήστου, που απ΄ τα έργα του, απ΄ τις συνεχείς του προσπάθειες καθώς και των υπολοίπων συνεργατών του, κατάφερε να δώσει πολλά απ΄ αυτά που έλειπαν απ΄ το νησί μας. Με ιδέες, με συνεργάτες, με  όλους εσάς δίπλα μας, είμαι σίγουρη πως θα καταφέρουμε ακόμη περισσότερα .
Ψηφίστε «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ», ψηφίστε την παράταξη που μπορεί, θέλει, έχει όνειρα και προσπαθεί να πάει την Σκόπελο μπροστά.

Μαρία Γουδέλη – Διοματάρη
Υποψήφια Σύμβουλος
Τοπικής Κοινότητας Γλώσσας
Με τον συνδυασμό «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ»
του Χρήστου Βασιλούδη