5/11/10

Βίκυ Στάμου: Πιστεύω ότι η συμβολή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση και στα κοινά θα είναι ουσιαστική, εποικοδομητική και καινοτόμα

Βίκυ Στάμουυποψήφια δημοτική σύμβουλος
με τον συνδυασμο
του Γιάννη Καραγκιόζου
«ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ»
Γεννήθηκα στην Αθήνα και ζω στη Σκόπελο τα τελευταία δέκα χρόνια. Είμαι κόρη του Αγγέλου Στάμου και της Σοφίας Καθηνιώτη. Έχω τελειώσει Ιστορία Τέχνης στο Κολλέγιο Αθηνών Deere και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Κολλέγιο Ecol Autellier De Lauzanne στη Λωζάννη της Ελβετίας. Εργάστηκα επί σειρά ετών ως ξενοδοχοϋπάλληλος – ρεσεψιονίστ στo ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία» στην Αθήνα και στο ING, σήμερα δε δραστηριοποιούμαι στον τομέα στης διαφήμισης εντύπου υλικού σε επιχείρησή μου με έδρα τη Σκόπελο με σκοπό την προβολή του νησιού μας εκτός των συνόρων του. Θεωρώ ότι η διαφήμιση και η προβολή όλης της Σκοπέλου αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα προσέλκυσης τουρισμού στο νησί μας με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη και την διασφάλιση ποιοτικότερης διαβίωσής όλων στο νησί μας. Πιστεύω ότι η συμβολή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση και στα κοινά θα είναι ουσιαστική, εποικοδομητική και καινοτόμα και για το λόγο αυτό προσβλέπω στην ψήφο εμπιστοσύνης σας προς το πρόσωπό μου.