15/11/10

Γ. Μιχελής: Θα είμαι τόσο ενωτικός που δεν μπορείτε να φανταστείτε

Ο Γιώργος Μιχελής, μετά την νίκη του συνδυασμού του στις δημοτικές εκλογές, μίλησε στον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί έξω από το εκλογικό κέντρο. Ο νέος Δήμαρχος είπε:
«Είμαι βαθιά υποχρεωμένος σε όλους τους κατοίκους αυτού του πανέμορφου νησιού που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους. Φίλες και φίλοι, δεν υπάρχει Κλήμα, Γλώσσα και Σκόπελος. Υπάρχει ένα νησί! Αυτό το νησί καλούμε να υπηρετήσω και θα το υπηρετήσω...
με όλες μου τις δυνάμεις. Έχω μαζί μου άξιους συνεργάτες, τόσο από τον συνδυασμό, όσο και εκτός συνδυασμού.
Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά του συνδυασμού για όλη τη βοήθεια που μου έδωσαν και την τεράστια προσπάθεια που έκαναν όλη αυτή την περίοδο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους αυτούς που δούλεψαν δίπλα από τα παιδιά του συνδυασμού και δίπλα μου για να μας υποστηρίξουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες θέλω να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου. Θέλω να ευχαριστήσω επιφανείς Σκοπελίτες, όπως ο εισαγγελέας κ. Πατσής, ο οποίος θα φροντίζει και για την νομιμότητα όσων κάνουμε στο Δήμο.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες της Σκοπέλου, αυτούς που με ψήφισαν αλλά και αυτούς που δεν με ψήφισαν... Θα είμαι τόσο ενωτικός που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Ο κ. Βασιλούδης μου τηλεφώνησε πριν από λίγο, μου ευχήθηκε για την νίκη μας, τον ευχαριστώ γι' αυτό και θα είναι και αυτός και οι υπόλοιποι, άξιοι συνεργάτες μου στη νέα δημοτική αρχή.»

5 σχόλια:

  1. Έτσιμπράβο! Μια νέα μέρα ξεκινάει για το αγαπημένο μας νησί. Όλοι μαζί με ανιδιοτέλεια για να γίνουν τα όνειρά μας πραγματικότητα. Ο τόπος μας είναι μικρός και δεν έχει πολυτέλεια για αποκλεισμούς. Θερμά συγχαρητήρια σε όσους έδωσαν τον αγώνα, το καλό, από τη πρώτη γραμμή. Δυστυχώς εμείς οι υπόλοιποι, κυρίως ετεροδημότες, αν και θέλαμε δεν μπορέσαμε να δώσουμε και πολλά πράγματα παρά μόνο το έλαχιστο, τη ψήφο μας και πάλι συγχαρητήρια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταμάτης Ι.Ορφανός15 Νοεμβρίου 2010 στις 3:06 μ.μ.

    Μπράβο στο Γιώργο και για τη νίκη του και για τα λόγια του. Δίχνει ότι δεν υπάρχει πλέον άλλος δρόμος εκτός από τη συνεργασία όλων. Να τον στηρίξουν και να τον βοηθήσουν όλοι . Το έχει ανάγκη το νησί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχαριστίες σας. Είμαι κι εγώ ένας από τους αφανείς ήρωες που υποστήριξα την προσπάθειά σας. Δεν θα μάθετε ποτέ ποιος είμαι, δεν χρειάζεται εξ’ άλλου. Όντως είστε βαθιά υποχρεωμένος σε όλους τους κατοίκους αυτού του πανέμορφου νησιού που σας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους.

    Από σας προσδοκώ:
    1. Να εξαφανίσετε τελείως τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των τριών κοινοτήτων.
    2. Να αξιοποιήσετε και να συνεργαστείτε στο έπακρο με το ανθρώπινο δυναμικό όλου του νησιού που θέλει και μπορεί να προσφέρει.
    3. Να ακούσετε με προσοχή τα προβλήματα της κάθε περιοχής και να συνεργαστείτε στην εξεύρεση πραγματικών λύσεων.
    4. Να δώστε προτεραιότητα στον τουρισμό.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας και σας εύχομαι Καλή Δύναμη στο δύσκολο έργο σας..!

    Αφανής Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε καλη αρχη και καλα μυαλα σε ολη τη νεα
    δημοτικη αρχη

    Παρακληση¨
    Οταν νιωθετε οτι παρεκλινετε απο το στοχο που
    θεσατε πιο πανω καλο θα ειναι να χαλαρωνετε και να βαζετε δυνατα το παρακατω κομματι των Pink Floyd. Συμβολικος τοσο ο τιτλος του album οσο και του κομματιου

    http://www.youtube.com/watch?v=Bqvcmud3LFQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή