2/11/10

Η συμμετοχή μου στο συνδυασμό «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ» συμβολίζει τη συμμετοχή των νέων στα κοινά

Γεννήθηκα το 1987, ζω και εργάζομαι στη Σκόπελο. Είμαι γιος του Αργύρη Ταλαδιανού και της Νίκης Κεχριώτη. Έχω επίσης, έναν μικρότερο αδερφό ηλικίας 14 ετών. Αγαπώ το νησί μας και θέλω να παραμείνω εδώ και να προσφέρω για το κοινό καλό όλων των Σκοπελιτών.

Νικόλαος Ταλαδιανός Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Σκοπέλου

Θεωρώ ότι μέσω  της συμμετοχής μου στην τοπική αυτοδιοίκηση θα μου δοθεί η δυνατότητα να εκφράσω τα αιτήματα όλων των νέων κατοίκων του νησιού μας που αγωνιούν για το μέλλον τους σε αυτόν τον τόπο.  Πιστεύω ότι αξίζουμε όλοι οι νέοι να συμμετέχουμε στα δημοτικά δρώμενα του τόπου μας, να ακούγεται η άποψη μας, οι προβληματισμοί και οι ανησυχίες μας. Θέλω να αγωνιστώ για αναγνωριστούν όλα τα δικαιώματα για ίσες ευκαιρίες συμμετοχής των νέων μέσα στην τοπική κοινωνία και για την εξασφάλιση μιας ποιοτικής διαβίωσης μέσω της παροχής περισσοτέρων ευκαιριών εύρεσης εργασίας, εκπαίδευσης, δραστηριοτήτων και καινοτόμων δράσεων. Η συμμετοχή μου στον συνδυασμό «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ» συμβολίζει τη συμμετοχή των νέων στα κοινά. Με τη στήριξή και την ψήφο σας φιλοδοξώ να εκπροσωπήσω όλους τους Σκοπελίτες και κυρίως τους νέους στο δημοτικό μας συμβούλιο με υπευθυνότητα, διαφάνεια και αξιοπρέπεια.