1/11/10

Μέσα από τον συνδυασμό μας η εκπροσώπηση των νέων θα είναι ουσιαστική και πολύτιμη

Ο συνδυασμός μας «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ» παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους νέους να εκφραστούν και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της τοπικής μας κοινωνίας…
Φλώρα Χριστίνη // Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Σκοπέλου

Γεννήθηκα το 1989 στην Αθήνα. Κατοικώ και εργάζομαι στη Σκόπελο. Είμαι κόρη του Κωνσταντίνου Χριστίνη και της Ματίνας Πατσή. Μέσω της συμμετοχής μου στα κοινά θέλω να εκφράσω την απεριόριστη αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα και θέλω να προσφέρω απερίφραστα και ανιδιοτελώς της υπηρεσίες μου σε αυτόν καθώς και σε όλους τους συμπολίτες μου. Η ανεργία, η δυσκολία εξεύρεσης εργασίας καθώς και η έλλειψη δραστηριοτήτων είναι κοινά χαρακτηριστικά που αφορούν όλους τους νέους και περισσότερο τους νέους του νησιού μας.
Μέσα από τον συνδυασμό «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ», θεωρώ ότι η εκπροσώπηση των νέων θα είναι ουσιαστική και πολύτιμη. Ο συνδυασμός μας «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ» παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους νέους να εκφραστούν και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της τοπικής μας κοινωνίας. Η ψήφος εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό μου, θα μου δώσει τη δυνατότητα να μπορέσω να αγωνιστώ για το κοινό καλό της Σκοπέλου μας.