6/10/10

Και σ' αυτόν τον αγώνα θα είμαι μπροστά


Πανταζής Π. Σκλάβος
υπ. Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Ξεκινήσαμε πριν από 4 χρόνια, ως μια ομάδα νέων ως επί το πλείστον ανθρώπων, με σκοπό την ανάταξη του τόπου μας, του νησιού μας, της Σκοπέλου. Ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς . Νέος με αγάπη για τον τόπο μου, με αίσθημα ευθύνης και με επί έτη συμμετοχή σε συλλόγους και οργανώσεις. Στήριξα τότε την υποψηφιότητα του κ. Χρήστου Βασιλούδη, πιστεύοντας στο όραμα του, στην όρεξη του για δουλειά, στην αγάπη του για τον τόπο, στην προσφορά του και την δυναμική που τον διέκρινε και τον διακρίνει για να διεκδικήσει και να πετύχει κι άλλα για την Σκόπελο. Με ψήφισαν οι συνδημότες μου να στηρίξω τον συγκεκριμένο δήμαρχο, να συνεργαστώ με τους εκλεγμένους συνυποψήφιους ως ομάδα ώστε να πετύχω το επιθυμητό για τον ψηφοφόρο αποτέλεσμα.

Τα δυο πρώτα χρόνια διετέλεσα πρόεδρος της πρώην Αναπτυξιακής Επιχείρησης Σκοπέλου και τα δυο επόμενα διετέλεσα και συνεχίζω να διατελώ Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι αρμοδιότητες...
που μου ανετέθησαν καθ’όλη την διάρκεια της τετραετίας ήταν πολλές.
Ασχολήθηκα με πάρα πολλούς τομείς, το πρόγραμμα ήταν βεβαρημένο και πολλές φορές πιεστικό. Μάχη έδωσα απέναντι στα προβλήματα από οποιαδήποτε θέση και αν βρέθηκα. Κατάφερα εγώ και οι υπόλοιποι εκλεγμένοι συνυποψήφιοι μου να ανοίξουμε τις πόρτες του Δημαρχιακού Καταστήματος κερδίζοντας την χαμένη εμπιστοσύνη των δημοτών αλλά και των υπαλλήλων προς την Διοίκηση. Η αμεροληψία μου, η ειλικρίνεια μου, η εντιμότητα μου και όλη η πορεία μου υπήρξε άψογη, καλοπροαίρετη καρποφόρα και παραγωγική.

Αν και δεν κρύβω μια σκιά πικρίας και αγανάκτησης που με διακατέχει.
Δυστυχώς ψιθυριστές κατά καιρούς διαδίδουν ανυπόστατες, ρυπαρές και σαθρές κατηγορίες εις βάρος μου.
Άτομα ύπουλα, δειλά με τρομερό «έλλειμμα» τιμιότητας και σοβαρότητας. Δυστυχώς λασπολογούν και συκοφαντούν φυσικά αυτομολυνόμενοι ανεπανόρθωτα από τις αθλιότητες και τις δολοπλοκίες.

Η παράταξή μας θα κατέλθει στις προσεχείς εκλογές συσπειρωμένη και πιο δυνατή από ποτέ. Με σημαία την εντιμότητα και την ειλικρινή διάθεση για προσφορά στα κοινά όπως πάντα. Αν υπάρχει κάτι που θα πρότεινα στους συμπολίτες μου είναι να δουν προσεκτικά τους συνδυασμούς με τα πρόσωπα και το περιεχόμενο των προτάσεων τους. Να κρίνουν τους υποψηφίους με γνώμονα την ειλικρίνεια και την διάθεση για προσφορά.
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να μιλάω για το άτομο μου και αυτό μου προκαλεί αίσθημα ευθύνης. Θέλω να είμαι ειλικρινής απέναντι στους συμπολίτες μου, όπως ήμουν όλα αυτά τα χρόνια. Από όποιο μετερίζι και αν βρέθηκα είχα υιοθετήσει μια δυναμική συνεργασία με τους συμπολίτες μου, πρόσωπο με πρόσωπο και σε καμιά κακουχία δεν σταμάτησα την δημιουργία. Δεν διαχώρισα τους ανθρώπους σε ψηφοφόρους και μη του συνδυασμού μας.
ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΑΓΑΠΩ, ΠΡΟΣΦΕΡΩ, ΓΝΩΡΙΖΩ, ΜΑΘΑΙΝΩ, ΔΙΔΑΣΚΩ, ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΙ και πρώτο μέλημα μου είναι η ανθρώπινη ύπαρξη.
Είμαι περήφανος για τον τόπο όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.

ΠΑΝΤΑΖΗΣ Π.ΣΚΛΑΒΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
του υποψηφίου Δημάρχου
Χρήστου Βασιλούδη