6/10/10

Ξανά, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!


Νίκος Τριανταφύλλου
υποψήφιος
 Δημοτικός Σύμβουλος
με το συνδυασμό
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Ο χρόνος κυλάει τόσο γρήγορα, τρέχει και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι ορισμένες φορές να τον ακολουθούμε, άλλοτε με γοργούς, άλλοτε με αργούς ρυθμούς! Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια από την τελευταία φορά που κληθήκαμε να δώσουμε την ψήφο μας, στους ανθρώπους που πιστεύαμε πως θα μας εκπροσωπήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στον συνδυασμό που θεωρούσαμε πως θα προωθήσει, που θα διευθετήσει, που θα επιλύσει, τα όποια προβλήματα αντιμετώπιζε ο τόπος μας κι εμείς οι ίδιοι.
Μέσα σ΄ αυτούς τους ανθρώπους και με τον συνδυασμό «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ» του κ. Βασιλούδη Χρήστου, ήμουν κι εγώ. Η εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπό μου, με ανέδειξε Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Γλώσσας. Μεγάλη τιμή για μένα, αλλά και το βάρος των ευθυνών...


ακόμα μεγαλύτερο. Υποχρεωτικά, μπήκα στα βαθιά από νωρίς. Με βήματα αργά και σταθερά και με ανθρώπους γύρω μου να με συμβουλεύουν, να με βοηθούν, να με στηρίζουν σε καθετί καθημερινό, πορεύτηκα και έφτασα να κλείνω, πιστεύω με επιτυχία , αυτή τη θητεία μου.
Πάντα κοντά στον συμπολίτη, πάντα μέσα στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν τα χωριά μου, μικρά ή μεγάλα. Με ήθος, ειλικρίνεια, σοβαρότητα, βρέθηκα στο στόχαστρο πολλών επικριτών μου, αρκετές  φορές. Άδικα όμως. Το πιστεύω και θα συνεχίσω να το πιστεύω. «Πού είναι ο Πρόεδρος, τι κάνει ο Πρόεδρος»! Πολλές φορές ακούστηκαν αυτές οι φράσεις. Ο ρόλος όμως που είχα επωμιστεί, δεν μπορούσε ποτέ μα ποτέ να μ΄ αφήσει αδιάφορο. Αυτό άλλωστε προστάζει και η λογική. Δεν μπορούσε να με κρατήσει – έστω κι αν υπήρχαν κάποια διαστήματα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων – μακριά απ΄ το καθετί γινόταν γύρω μου. Με όρεξη για δουλειά, με συνέπεια, με όνειρα. Σίγουρα κάποια πράγματα που βάλαμε ως στόχο, δεν μπορέσαμε να τα πραγματοποιήσουμε μέσα σ΄ αυτό το χρονικό διάστημα που πέρασε. Να σταματήσουμε όμως να ονειρευόμαστε; Να σταματήσουμε να ελπίζουμε; Όποιος σταματά να ονειρεύεται, να ελπίζει, κάποια στιγμή πεθαίνει!
Δεν είχαμε βλέψεις εξωπραγματικές. Βαδίζαμε δίπλα, γύρω και μέσα στα γεγονότα  που διαδραματίζονταν στην περιοχή μας. Προσπαθούσαμε και συνεχίζουμε να προσπαθούμε, δίχως να δίνουμε  υποσχέσεις που να  πυροδοτούν την ήρεμη ατμόσφαιρα. Δίχως υποσχέσεις που να διχάζουν και να δημιουργούν προβλήματα. Δίχως υποσχέσεις που να έχουν αντίκτυπο στο κοινό καλό! Σεμνά και ταπεινά! Δεν είδαμε κανέναν μα κανέναν υπεροπτικά. Προσπαθήσαμε να αφουγκραζόμαστε, να βοηθάμε τον οποιοδήποτε συγχωριανό που μας είχε ανάγκη. Μερικές φορές ίσως να μην το πετύχαμε. Δεν σταματήσαμε όμως να καταβάλουμε την όποια προσπάθεια. Δεν δώσαμε φρούδες ελπίδες. Δεν τάξαμε «λαγούς με πετραχήλια»!
Πιστεύω λοιπόν πως αυτή η Δημοτική Αρχή, πρέπει να συνεχίσει να είναι ΚΑΙ τα επόμενα 3.5 χρόνια ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!
Μαζί με τους άξιους συνεργάτες μου, μαζί με τον Δήμαρχο Σκοπέλου κ. Βασιλούδη, μ΄ αυτούς που δεν έβαλαν το ΕΓΩ τους πάνω απ΄ όλα, αλλά το ΕΜΕΙΣ, με την μικρή εμπειρία που αποκόμισα όλα αυτά τα χρόνια, με την πεποίθηση πως κι εγώ συνέβαλα, όσο μπορούσα, στο να προχωρήσει ο τόπος που ζω κι αγαπώ  μπροστά, θέλω να σας ζητήσω ξανά  να με βοηθήσετε με την ψήφο σας, για να συνεχίσουμε αυτό το σημαντικό έργο που έχουμε ξεκινήσει.
Νίκος Τριανταφύλλου
Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Γλώσσας
Δήμου Σκοπέλου
και Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με την «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ»