27/10/10

Αρωγός στις επιθυμίες μου ο συνδυασμός ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ του Χρήστου Βασιλούδη

Μαρία Δαλακιάρη
Υποψήφια
Τοπική Σύμβουλος
Κλήματος Σκοπέλου
Ονομάζομαι Μαρία Δαλακιάρη. Είμαι σύζυγος του Ιωάννη Προκοπίου και μητέρα δυο υπέροχων παιδιών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κλήμα Σκοπέλου. Είμαι απόφοιτος του τμήματος «Ειδικός Μηχ/νου Λογιστηρίου» και πριν γίνω μητέρα ασκούσα την ειδικότητα μου σε Λογιστικό γραφείο. Έχω διατελέσει κατά καιρούς μέλος των Δ.Σ του Αθλητικού Συλλόγου «Κεραυνός», του Εκπολιτιστικού Συλλόγου «Η Ενότητα» και του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Ν Κλήματος.
Πάντα έδειχνα ενδιαφέρον για όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνταν στο χωριό μου έχοντας ενεργό ρόλο σ' αυτές. Είμαι περήφανη που ζω σ' αυτό το χωριό και έχω πολλά όνειρα και ιδέες γι' αυτόν τον «μικρό παράδεισο» της Σκοπέλου. Επιθυμώ το Νέο Κλήμα να υιοθετήσει όλα τα σύγχρονα έργα υποδομής και να γίνει το πρώτο σε επιλογή τουριστικό θέρετρο του νησιού.
Σ' αυτές τις επιθυμίες μου αρωγός μπορεί να σταθεί μόνο ο συνδυασμός του κ. Χρήστου Βασιλούδη, ο οποίος έχει παρουσιάσει ένα σημαντικό έργο στον τόπο μας.
Μαρία Δαλακιάρη
Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος
Κλήματος Σκοπέλου