23/10/10

Έχω ένα όνειρο...



Εμείς οι κάτοικοι αυτού του νησιού να καταλάβουμε τον «χρυσό» που μας έδωσε ο Θεός, κατοικώντας σε αυτό το θεικό νησί.
Έχω ένα όνειρο
Να είμαστε μονιασμένοι όλοι στο νησί αυτό, χωρίς καταγγελίες, κακίες, μικροπρέπειες.
Έχω ένα όνειρο
Η οικογένειά μου να είναι υπερήφανη πως βοήθησα λίγο για να μπει ένα λιθαράκι κουλτούρας και αλληλεγγύης στο νησί μας και τα παιδιά μας να είναι περήφανα που παλέψαμε για τον τόπο που θα γεννηθούν και θα μεγαλώσουν.
Έχω ένα όνειρο
Μια μέρα στην τηλεόραση να δω τη Σκιάθο μας να βραβεύεται σαν το καλύτερο νησί, που σέβεται τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.
Από πολύ μικρός έχω μάθει να παλεύω για τα όνειρά μου και συνήθως τα υλοποιώ, γι' αυτό το λόγο είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό «ΕΡΓΑ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ» με τον Νικόλαο Πλωμαρίτη.
Κωστής Ζεμπέκης
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος