30/10/10

Ουρανία Κορέντη//υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Τοπικό Συμβούλιο Σκοπέλου

Oυρανία Κορέντη
υποψήφια σύμβουλος
στο τοπικό συμβούλιο
Σκοπέλου
Ονομάζομαι Ουρανία Κορέντη του Στυλιανού. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Σκόπελο. Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη Καραθανάση και έχω δύο παιδιά τον Νίκο και τον Στέλιο. Τα τελευταία 20 χρόνια εργάζομαι ως ξενοδοχοϋπάλληλος κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Είμαι μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Πολεμικών τεχνών και από το 1992 ενεργό μέλος του ΑΟ Σκοπέλου.
Κατεβαίνω υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Τοπικό Συμβούλιο Σκοπέλου.
Πιστεύω στον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ο θεσμός αυτός συμπληρώνει…

αναντικατάστατα τους μηχανισμούς λήψεων αποφάσεων. Λόγω της ιδιαιτερότητάς του, ασχολείται περισσότερο με προβλήματα και αδυναμίες που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα ενός τόπου, αντιμετωπίζοντας τα, αμεσότερα και πιο εύστοχα. Για αυτό πολλές φορές δεν είναι αναγκαία μόνο, η εξειδίκευση ή η επιστημονική γνώση, αλλά οι καλές προθέσεις και η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά. 
Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, να εκπροσωπήσω τους δημότες του Δήμου Σκοπέλου στο Τοπικό Συμβούλιο Σκοπέλου, διαθέσιμη να βοηθήσω οπουδήποτε μου ζητηθεί.
Θα ήθελα όμως να εστιάσω σε 2 συγκεκριμένα ζητήματα που με απασχολούν για τα οποία θα επιδιώξω άμεσα να υπάρχει ανταπόκριση με την βοήθεια του Δημάρχου και την καινούργια Δημοτική αρχή προς επίλυσή τους, προφανώς με την αμέριστη συμμετοχή και συμβολή μου.
Λόγω της ενασχόλησής μου με την αθλούμενη νεολαία, από την εμπειρία και την επαφή μου θεωρώ πρόβλημα την έλλειψη διεξόδων διαπαιδαγώγησης και ψυχαγωγίας τους. Αποτέλεσμα αυτού είναι όχι μόνο η έλλειψη επιλογών, αλλά και η περαιτέρω επιδείνωση του φαινομένου της ενασχόλησης των νέων με πάμπολλες δραστηριότητες και πράγματα κενού περιεχομένου, που δεν καλλιεργούν και δεν εκπολιτίζουν 
Επίσης πρόβλημα θεωρώ την υποβάθμιση της φυσικής και παραδοσιακής ομορφιάς του νησιού μας από την ανάπτυξη, που δεν στηρίζεται στις ανάγκες και στην ισορροπία αλλά στην μεγέθυνση και στην υπερβολή.  
Κλείνοντας καλώ όλους τους συνυποψήφιους ανεξαρτήτου συνδυασμού καθώς και όλους τους δημότες Σκοπέλου, να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία με πραγματικό γνώμονα το κοινό συμφέρον παραμεριζόντας τις προσωπικές ιδιοτελείς επιδιώξεις και αγνοώντας τα κελεύσματα της εποχής, του διχασμού και των εντάσεων.   

Δεν υπάρχουν σχόλια: