27/10/10

Αν όχι τώρα, πότε; Αν όχι εμείς οι νέοι, ποιοι;

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΧΗΡΑΣ
υποψήφιος
περιφερειακός σύμβουλος
Βορείων Σποράδων
με τον
Κώστα Αγοραστό
Η πολιτική έχει ανάγκη από ανανέωση. Είναι σημαντικό να υπάρχει στην πολιτική η ανανέωση, όπως σημαντικό είναι να υπάρχει και στη ζωή γενικότερα η ανανέωση. 
Πόσο αισιόδοξο είναι άραγε για ένα τόπο, η αποχή των νέων από την πολιτική και ειδικά σε μια χώρα που αυτή την στιγμή χρειάζεται την νέα γενιά και του νέους ανθρώπους όσο ποτέ άλλοτε;
Είμαι σε ηλικία 30 χρονών, ο νεότερος σε ηλικία άνδρας υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στην ενότητα των Βορείων Σποράδων μας από όλους τους συνδυασμούς. Το γεγονός ότι είμαι τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερος από όλους τους υποψηφίους όλων των συνδυασμών δεν με εμπόδισε, δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για να θέσω τον εαυτό μου, τις ιδέες μου και το όραμα μου στην κρίση και στην αξίωση των Νησιωτών μας. Καθημερινά έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους όλων των κοινωνικών ομάδων αφουγκράζομαι τα προβλήματά τους, τις ανησυχίες τους, τα πιστεύω τους και  μοιράζομαι την βούληση τους για καλύτερη κοινωνία και για καλύτερες Βόρειες Σποράδες.
Δεν επαναπαύομαι όμως σ΄αυτά. Ο ανήσυχος χαρακτήρας μου με ωθεί...
στο να μη εγκλωβιστώ στα όρια της δικής μου υποψηφιότητας αλλά να έρθω σε διάλογο και επαφή με τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους των άλλων συνδυασμών, να συζητήσω μαζί τους, τα κίνητρα της υποψηφιότητάς τους, τι σκέφτονται, τι τους προβληματίζει, τις διαπιστώσεις  τους, τι οραματίζονται για την επόμενη μέρα, τι μπορούμε να πράξουμε μαζί και από το δικό του μετερίζι για το μέλλον των Νησιών Μας.
Με τις καθημερινές συναντήσεις μου, με τους υποψηφίους δημάρχους των Νησιών Μας, με τους  ανθρώπους του εμπορικού και τουριστικού κλάδου, με τους ανθρώπους όλων των φορέων, τους ανθρώπους του καθημερινού μόχθου και την νεολαία, έχω πλήρη εικόνα των δυσλειτουργιών των μειονεκτημάτων αλλά και το τι χρειάζεται για να υπάρξει προοπτική και έξοδος για ένα καλύτερο αύριο. 
Μεταξύ άλλων χρειάζεται η νέα γενιά, μολονότι αποκλεισμένη ενίοτε από τις εξελίξεις, είναι επιτακτική ανάγκη πλέον σ΄αυτή την χρονική στιγμή να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο προβάλλοντας και υποστηρίζοντας τα ιδανικά της, το όραμά της και τις ιδέες. Να πάρει η ίδια τις ευθύνες στις πλάτες της για το έργο που θα πρέπει κληθεί να επιτελέσει. Να πάρει η ίδια την ευθύνη και να διαχειριστεί τις αποφάσεις για το μέλλον που την αφορά.    
Οι νέοι άνθρωποι αποδεικνύουν ότι είναι ενεργοί πολίτες. Νομίζω ότι είναι άδικο να κατηγορείται η νεολαία ότι δεν δραστηριοποιείται. Έχουμε θέληση, έχουμε διάθεση και μεράκι, έχουμε πολύ δύναμη και δυναμική. Το σημαντικό είναι να μας δίνεται η ευκαιρία να μπορούμε να συμμετέχουμε στις εξελίξεις που διαμορφώνονται γύρω μας!
Παρά τις δυσκολίες, και όλα όσα μας κληρονομήθηκαν, είμαι αισιόδοξος! Είμαι   σίγουρος πως θα τα καταφέρουμε! Θα τα καταφέρουμε παλεύοντας μέσα από πολλά μέτωπα : από τον αγώνα για δουλειά, για καλύτερη ποιότητα στη ζωή μας, μόρφωση, για καλύτερη και δημοκρατική αυτοδιοίκηση κοντά στους νέους, για την προστασία του περιβάλλοντος χωρίς ευκαιριακό χαρακτήρα, για την στήριξη πολιτικών που επιδιώκουν την ενίσχυση των νέων τεχνολογιών, την αναβάθμιση της παιδείας με σωστό σχεδιασμό, την προώθηση της έρευνας και την κατάκτηση της νέας γνώσης, για την ανάπτυξη των νησιών μας. 
Μη θεωρείτε τη νέα γενιά αδιάφορη. Δεν είμαστε έτσι.. Αρκεί να βρεθεί μια σπίθα να μας κινητοποιήσει, να μας δώσει όραμα, αρκεί να εμπιστευτούμε κάποιον..
Οι απαρχαιωμένοι πολιτικοί, ο  ξερός πολιτικός λόγος, η γεροντοκρατία οι καθεστωτικές αντιλήψεις πραγμάτων είναι που απομακρύνουν τους νέους από την πολιτική...  Εγώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου συνάντησα ένα  άνθρωπο, έναν πετυχημένο άνθρωπο και αποφάσισα να τον ακολουθήσω.. κατάφερε να με ενθαρρύνει να συμμετάσχω, να υποστηρίξει τις ιδέες μου, να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου.. 
Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα που συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του υποψήφιου Περιφερειάρχη  Κ. Αγοραστού εκπροσωπώντας τις Βόρειες Σποράδες. Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο αποδεικνύεται περίτρανα η στήριξη στους νέους ανθρώπους και η θέληση να ακουστεί η φωνή τους. Δίνεται  το δικαίωμα στην προσπάθεια και την συμμετοχή. Η πολιτική είναι συνεισφορά. Εγώ αυτό θέλω να κάνω, να συνεισφέρω. Είναι πίστη στις αρχές και στις αξίες.
Είναι αναφαίρετο το δικαίωμα σε όλους εκείνους που θέλουν να αγωνιστούν για ένα διαφορετικό αύριο, που πιστεύουν ότι οι διεκδικήσεις μπορούν να κερδηθούν μόνο από ενεργούς άφθαρτους πολίτες. Ο αγώνας που υποσχέθηκα να δώσω ούτε σταματά ούτε αναστέλλεται. Αλλάζει όμως επίπεδο. Το κάλεσμά μας με σύμμαχο την νέα γενιά γίνεται τώρα πια πιο δυνατό! Γίνεται κάλεσμα όλων των Νησιωτών για να αλλάξουμε μαζί τη μοίρα αυτού του τόπου.
Στόχος μου, η πολλή δουλειά, τα απτά αποτελέσματα, η επίλυση των προβλημάτων που χρονίζουν, οι ανατροπές και η διαχείριση που αρμόζει στις απαιτήσεις της κοινωνίας.
Η ένωση των υγειών δυνάμεων σε όλα τα επίπεδα σε όλες τις Βόρειες Σποράδες, αλλά και σε ολόκληρη την Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι πια περισσότερο από αναγκαία. Είναι επιτακτική.
Η πολιτική αποκτά νόημα όταν οδηγεί σε ουσιαστικές λύσεις για τον πολίτη.