23/10/10

Νικολέττα Μπρουσγιάννη: υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο δήμο Σκοπέλου

με τον συνδυασμό «Όλοι μαζί για μια Νέα Αρχή στη Σκόπελο»
Τα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια τα πέρασα στη Γλώσσα Σκοπέλου, όπου και τελείωσα το Λύκειο. Σπούδασα με επιτυχία Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής Δικτύων και Αυτοματισμού Γραφείου (2006) και πήρα το Certificate of Proficiency in English (2007). Μετά τις σπουδές μου, το μόνο μέλημά μου ήταν να επιστρέψω στο νησί μου όπως και έκανα.


Εργάστηκα στο κατάστημα Σκοπέλου της Αγροτικής Τράπεζας Ελλάδος (2006) και σήμερα εργάζομαι ως ελεύθερη επαγγελματίας διδάσκοντας ειδικότητες του μέλλοντος: Πληροφορική και Αγγλικά. Διατηρώ δικό μου φροντιστήριο στη Γλώσσα το οποίο λειτουργεί και ως Εξεταστικό Κέντρο α) Πληροφορικής για το European Computer Driving License (ECDL) και KeyCERT, και β) Αγγλικής Γλώσσας για το  City & Guilds. Παρακολουθώ συνεχώς σεμινάρια που αφορούν στην εξέλιξη και στις νέες μεθόδους διδασκαλίας, στην ψυχολογία των παιδιών και στην συνεργασία με τους γονείς και τους εφήβους.
Παρακολουθώντας από κοντά την καθημερινή αγωνία των νέων για επαγγελματική αποκατάσταση καθώς και τα σοβαρά προβλήματα του τόπου μας, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά γιατί πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω το νησί μας ώστε να αναδειχθούν οι φυσικές ομορφιές του και η πλούσια παράδοσή μας και να αναπτυχθεί μέσα από την Παιδεία και τον Πολιτισμό, δίνοντας κίνητρα στους νέους να παραμείνουν και να δραστηριοποιηθούν στον τόπο μας.