30/10/10

Το ενδιαφέρον μας για την πορεία ενός τόπου, μεταφράζεται με τη συμμετοχή μας στη λύση των προβλημάτων του

Δημήτρης Στ. Γκουμάς
υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος
Σκοπέλου
Συμπατριώτες μου
Τα όσα συμβαίνουν στον τόπο μας δεν με άφησαν ποτέ αδιάφορο. Αντίθετα, με τις όποιες δυνάμεις και γνώσεις μου, δηλώνω παρών στην ανάγκη μου να είμαι πάντα ενεργός πολίτης.  
Οι ερχόμενες εκλογές, μου δίνουν την ευκαιρία για ακόμα μια φορά, να ανταποκριθώ στο νέο κάλεσμα του νησιού μας. Από πολύ νέος πίστευα πως η αγάπη και το ενδιαφέρον μας για την πορεία ενός τόπου, μεταφράζεται με τη συμμετοχή μας στη λύση των προβλημάτων του.
Με την υπεύθυνη συμμετοχή μας στα κοινά.
Αυτή η υπευθυνότητα με οδηγεί να θέσω για τέταρτη φορά την υποψηφιότητα μου για Δημοτικός Σύμβουλος.
Επειδή πιστεύω στη σπουδαιότητα των έργων που έχουν αποπερατωθεί και των έργων  που έχουν δρομολογηθεί από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, οφείλω να δηλώσω την παρουσία μου στο ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Υπέρβασης του υποψηφίου Δημάρχου Χρήστου Βασιλούδη.
Γνωρίζοντας και εγώ όπως και σεις, ότι η πιο λαμπρή πορεία ενός τόπου χαράζεται από συνεργάτες που τους ενώνει και τους δυναμώνει ο κοινός σκοπός, ζητώ την εμπιστοσύνη και την στήριξη σας.
Σας ευχαριστώ