19/10/10

Μάνια Μπελτζενίτη: υποψήφια σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Σκοπέλου

με τον συνδυασμό «Όλοι μαζί για μια Νέα Αρχή στη Σκόπελο»

Όνομα: Μαγδαληνή (Μάνια)
Επώνυμο: Μπελτζενίτη
Τηλέφωνο: 2424022723
Κινητό: 6974342513
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σκόπελο. Μετά τις σπουδές μου στη Θεσσαλονίκη επέστρεψα στον τόπο μου. Εδώ θέλω να μείνω και να δουλέψω, εδώ θέλω να δημιουργήσω να προκόψω.
Αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά γιατί έχω τη διάθεση να προσφέρω τις γνώσεις μου και τις ικανότητές μου στις νέες απαιτήσεις του δήμου και των κοινοτήτων του. Να συμβάλω όπου μου ζητηθεί και να βοηθήσω ώστε να πάει ο τόπος μας μπροστά.
Η παγκόσμια οικονομική κρίση πλήττει και τη Σκόπελο. Όμως, είμαστε νέοι και έχουμε αισιοδοξία και όνειρα, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης και το μέλλον είναι μπροστά μας. Πιστεύω πως μπορούμε να ανατρέψουμε τον μαρασμό με:
καινοτόμες προτάσεις και ιδέες
ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα
σωστές και μεθοδευμένες κινήσεις
δυναμικές και μελετημένες ενέργειες
Σύντομο Βιογραφικό
Σπουδές
- Το 2006 πήρα το Πτυχίο Λογιστικής από τη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης με βαθμό λίαν καλώς.
Γνώσεις Η/Υ
- European Computer Driving Licence / 2005
- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, SX2 (DOS), PAYROLL, X- LINE της Altec Unisoft
Ξένες Γλώσσες
- Αγγλικά
Επιμόρφωση – Σεμινάρια
- Φορολογία Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων Οικονομικού Έτους 2004 / Μάιος 2004
- Επιχειρηματικό Σχέδιο: Σχεδιασμός - Δομή - Περιεχόμενο / Οκτώβριος 2004
- Φορολογικές και Λογιστικές εφαρμογές στην πράξη / Σεπτέμβριος 2005
Επαγγελματική Εμπειρία
- Το 2005 έκανα πρακτική άσκηση σε λογιστικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη.
- Το 2006 εργάστηκα ως βοηθός λογιστή σε λογιστικό γραφείο και συγχρόνως σε Σωματείο Αποκατάστασης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, στη Θεσσαλονίκη.
- Στο τέλος του 2006 επέστρεψα στη Σκόπελο και επί δύο χρόνια εργάστηκα ως ταμίας και λογίστρια στον Κτηνοτροφικό Συνεταιρισμό «Εκτροφέων Αιγών Φυλής Σκοπέλου», όπου και παραμένω ακόμα ως εξωτερική συνεργάτης.
- Από το 2007 έως σήμερα διατηρώ δικό μου γραφείο, ως ελεύθερη επαγγελματίας, λογίστρια φοροτεχνικός.