3/10/10

Παν. Βλάικος: Λίγα λόγια, πολλά έργα

Aλοννησιώτισσες και Αλοννησιώτες,
Στις δημοτικές εκλογές του 2006 με την ψήφο σας μου δώσατε τη χαρά να είμαι δήμαρχος του νησιού μας. Θέλω να πιστεύω ότι και εγώ από την πλευρά μου, στάθηκα άξιος της εμπιστοσύνης σας και της τιμής που μου κάνατε.
Η πολιτική που ασκήσαμε αυτά τα χρόνια ήταν μακριά από μικροκομματικές σκοπιμότητες με μόνο κριτήριο την πρόοδο του τόπου μας. Ήταν πολιτική ενωτική και όχι διχαστική. Το σύνθημά μας ήταν «λίγα λόγια, πολύ έργο».
Επειδή θεωρώ ότι το έργο αυτής της δημοτικής αρχής είναι αρκετά μεγάλο και ίσως σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ποτέ στο παρελθόν, αν και υπήρχαν πολύ καλύτερες συνθήκες, δεν έγιναν τόσα έργα αλλά και επειδή το έργο μας πρέπει να συνεχιστεί ανακοινώνω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Αλοννήσου στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 και σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητα μου.