28/10/10

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες βιώνουμε την κρίση που περνάει ο τουρισμός…

Ονομάζομαι Χρυσάνθη - Πατσή Βικτωρία (Βίκυ). Είμαι κόρη του Ρηγίνου Ι. Πατσή και της Ελένης Χ. Ταλαδιανού. Σύζυγός μου είναι ο Δημήτρης Χρυσάνθης. Παρότι μεγάλωσα στην Αθήνα, η Σκόπελος ήταν πάντα ο τόπος μου.

ΧΡΥΣΑΝΘΗ – ΠΑΤΣΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ (ΒΙΚΥ)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με τον συνδυασμό του
υποψήφιου Δημάρχου Γιάννη Καραγκιόζου

Πριν 15 χρόνια αποφασίσαμε με τον σύζυγό μου να εγκατασταθούμε μόνιμα στο νησί. Θέλαμε να δούμε τα δύο μας παιδιά να μεγαλώνουν σ’ ένα φιλικό περιβάλλον, να παίζουν ελεύθερα στις γειτονιές, να είναι κοντά στη φύση. Μετακομίσαμε στη Σκόπελο και έκτοτε ασχολούμαι με τον τουρισμό.
Τα τελευταία χρόνια, όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες βιώνουμε την κρίση που περνάει ο τουρισμός και βλέπουμε με αγωνία το εισόδημά μας να μειώνεται σημαντικά.
Γνωρίζω όμως ότι υπάρχουν προκλήσεις για ένα καλύτερο μέλλον, προοπτικές ευημερίας και προτάσεις ανάπτυξης και θέλω να συμβάλλω προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας και δεσμεύομαι πως θα αγωνιστώ για την πρόοδο του τόπου μας όπου μου ζητηθεί και ιδιαίτερα στον τομέα του τουρισμού.