30/10/10

Νίκος Βαφίνης // Λίγα λόγια για μένα...

Νίκος Βαφίνης
υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος
Αγαπητοί κάτοικοι του νησιού μας
Ζώντας σ' αυτόν τον ευλογημένο τόπο, τόσα χρόνια, παρακολουθώ την κάθε του εξέλιξη, βήμα, βήμα.
Η απλότητα του προσωπικού μου τρόπου ζωής, καθώς και η αγάπη μου για τα κοινά, με έκαναν περισσότερο παρατηρητικό και δεν σας κρύβω, πολύ πιο ευαίσθητο για τα όσα συμβαίνουν γύρω μας.
Η καθημερινότητα μας, αλλάζει με γρήγορο ρυθμό. Η προσπάθεια μας να επιζήσουμε -μέσα στα προσωπικά μας προβλήματα μεγαλώνει. Ίσως αυτό να είναι και η αιτία που μας εμποδίζει να δούμε πόσο επικίνδυνα αυξάνεται το ποσοστό της αδιαφορίας ορισμένων.
Αδιαφορία για τον συνάνθρωπο, αδιαφορία για…

το σύνολο, αδιαφορία για τα κοινά, αδιαφορία για το 'εμείς' και τον τόπο μας. Αυτό το φαινόμενο της αδιαφορίας, εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ αβίαστα. θέλω να είμαι ενεργός πολίτης.

Να είμαι παρών, με τις όποιες δυνάμεις μου, τις όποιες ικανότητες μου, τις όποιες προσφορές μου για το καλό του συνόλου.
Με την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου και με τη θέληση μου για προσφορά, επί τρείς τετραετίες από τη θέση τον Συμβούλου ή του Αντιδημάρχου μπόρεσα να αποκτήσω ακόμα ένα απαραίτητο και εξαιρετικά σημαντικό εφόδιο. Ένα εφόδιο που για να το αποκτήσω, έπρεπε να βρεθώ στον δρόμο της γνώσης και της εμπειρίας.
Αυτόν τον δρόμο μου τον δείξατε εσείς, με την εμπιστοσύνη σας. Έτσι, αναλαμβάνοντας κάθε φορά τα καθήκοντα μου στον Δήμο, μπορώ να ξεχωρίζω αυτο που μπορεί να πληγώσει τον τόπο μας και αυτό που μπορεί να τον αναστήσει. Διαπίστωσα όμως και κάτι ακόμα πιο σημαντικό στο πλευρό του Δημάρχου Χρήστου Βασιλούδη.
Διαπίστωσα ότι ο τόπος μας απέκτησε γερές βάσεις. Χάραξε την πορεία του για μια δυναμική παρουσία μέσα στις εξελίξεις. Τέτοια πορεία, που κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ανακόψει μόνο και μόνο για να αναγκαστούμε να επιστρέψουμε σε πειράματα.
Ζητώ ξανά να τιμήσετε με την ψήφο σας τις προσπάθειες μου για το καλό του νησιού μας. Για ό,τι καλύτερο χρωστάμε όλοι στον τόπο μας. Σας ευχαριστώ όλους.
Νικόλαος Δ. Βαφίνης
Υποψήφιος Σύμβουλος
του Συνδυασμού Δημοτική Υπέρβαση
του Υποψηφίου Δημάρχου Χρήστου Βασιλούδη.