6/10/10

Αναζητώ το καλύτερο για τις Σποράδες


Είμαι ο Μανώλης Πασχάλης, πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Σκιάθου με τον συνδυασμό του Ν. Πλωμαρίτη.
Οι συμπολίτες μου μου έδωσαν την ευκαιρiα, να βοηθήσω το τόπο μου  στις εκλογές του 2006.
Ανέλαβα την προεδρία της Αναπτυξιακής επιχείρησης Σκιάθου την οποία και βελτίωσα άμεσα στο οικονομικό σκέλος με θεαματικά αποτελέσματα...
 Αναμόρφωσα την οπτική εικόνα του νησιού, επιβάλλοντας στο χώρο αρμοδιότητάς μου (Κουκουναριές) τις ψάθινες ομπρέλες και αντικατέστησα εκατοντάδες  διαφημιστικές πινακίδες με εναρμονισμένες καλαίσθητες ξύλινες πινακίδες. Η εταιρία πρόσφερε θέσεις εργασίας στο ντόπιο εργατικό δυναμικό συμμετέχοντας σε  όλα τα ανοιχτά  επιδοτούμενα προγράμματα.
Αποκατέστησα το όνομα της Σκιάθου ως ενα μοναδικό περιπατητικό προορισμό, καθαρίσαμε και αναβιώσαμε τα μονοπάτια της και εκδώσαμε ένα τέλειο οδηγό περιπατητή, συνδυάζοντας μονοπάτια και θρησκευτικούς προορισμούς, προσελκύοντας έτσι στο νησί ενα καινούριο είδος τουρισμού, ποιοτικότερης μορφής.
Προωθήσαμε και εκδώσαμε βιβλία και εργασίες που αφορούσαν το νησί! Προωθήσαμε επίσης τα ντόπια προϊόντα στο τουριστικό περίπτερο του Δήμου Σκιάθου, στην προσπάθεια ενίσχυσης του πρωτογενούς τομέα ανάπτυξης, βοηθώντας στην αποφυγή της μονοκαλλιέργειας του τουρισμού στο τόπο μας. Η Αναπτυξιακή έγινε μια πιστοποιημένη Δημοτική επιχείρηση, από τις λιγοστές Δημοτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Στην προσωπική μου ζωή είμαι παντρεμένος με την Κ. Χρύσα Πολύζου -αρχιτέκτων εσωτερικού χώρου- εδώ και 3 χρόνια και έχω μία κόρη 12 μηνών. Επιχειρηματικά, πιστεύω ότι σ' αυτόν τον τόπο οι ευκαιρίες είναι πάρα πολλές για τον καθένα μας, ακόμη και αν δεν εχει την άμεση οικονομική δυνατότητα όπως εγώ, μπορεί και να προοδεύει και να ευημερεί. Έκανα τον κύκλο μου εργαζόμενος σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις και αφού τελείωσα τη σχολή αργυροχρυσοχοείας ασχολήθηκα με το εμπόριο κοσμημάτων από το 2000 εως το 2006. Στη συνέχεια, προβλέποντας την κρίση του κλάδου, δραστηριοποιήθηκα στο εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, έχοντας το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη Σκιάθο, μέχρι και σήμερα.
Με λίγα λόγια εκτός απο τη σχολή αργυροχρυσοχοείας και το απολυτήριο του Γενικού Λυκείου, μπήκα με όλες μου τις δυνάμεις στον εμπορικό χώρο, κάτι που μου έδωσε την άμεση επαφή με τον κόσμο και την ικανότητα αντίληψης των προβλημάτων τους.
Για όσους με γνωρίζουν είμαι ένας ιδιαίτερα ανήσυχος άνθρωπος που δεν βολεύεται εύκολα και συνεχώς ψάχνεται για το καλύτερο.
Γι' αυτό το λόγο και ζητώ την ψήφο των συμπολιτών μου, γιατι και θέλω και μπορώ να κάνω πράγματα για τον τόπο που θα ζήσουμε και εμείς και τα παιδιά μας.
Γιατί, πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι έχουμε  την εύθυνη  της ψήφου μας.
Γιατί μας αξίζει να έχουμε τα αυτονόητα, όπως ενα νοσοκομείο ή τις απαραίτητες συγκοινωνίες.
Γιατί πρέπει πάντα να προσπαθούμε για το καλύτερο .
Γιατί είναι αδύνατον να έχουμε άστεγους στα νησιά μας και άνεργους, όταν τόσος πλούτος περνάει μέσα από αυτά.
Γιατί είναι αδύνατον να μην έχουμε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με τόσο ήλιο.
Και γιατί τέλος, πρέπει να καταλάβουμε ότι, το δικό μας καλό περνάει μέσα απο το «κοινό» καλό.
Γιατί είναι αδιανόητο να μην έχει η Γλώσσα σωστό λιμάνι, το καράβι να μην φτάνει στην Αλόννησο, η Σκόπελος να μην έχει νοσοκομείο και στη Σκιάθο να έχουμε άστεγους το χειμώνα όταν τα τουριστικά  δωματιά μας ειναι αδεια!..
Γι αυτά  ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ είμαι έτοιμος να αγωνιστώ και να προσπαθήσω.
Σας καλώ όλους να ξεπεράσουμε τον κομματικό χαρακτήρα των εκλογών κοιτώντας το πρόσωπο και όχι τα κόμματα και σας ζητώ να με ψηφίσετε ως περιφερειακό σύμβουλο ώστε να μπορέσω να εκπροσωπήσω επάξια εσάς και τις Βόρειες Σποράδες στην Περιφέρεια.

3 σχόλια:

  1. κ. Πασχάλη, σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
    γιατί πραγματικά την αξίζετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σας ευχομαι τα καλυτερα,γιατι ο τοπος μας σας εχει πραγματικα αναγκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή