27/10/10

Δημήτρης Τσουκαλάς: Δίνω και πάλι το παρών

Δημήτρης Τσουκαλάς
Δημοτικός Σύμβουλος
και υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος
Γεννημένος στη Γλώσσα Σκοπέλου και με το μεροκάματο να βγαίνει πολύ δύσκολα εκείνη την εποχή, αποφασίζω να βοηθήσω τον πατέρα μου και μετέπειτα να συνεχίσω την παράδοση, ακολουθώντας το επάγγελμα του εργολάβου οικοδομών. Ασχολούμαι εδώ και 30 χρόνια πλέον και έρχονται στιγμές που εσωτερικά, δεν έχω νοιώσει σχεδόν ποτέ κουρασμένος. Ίσως κι απ΄αυτό να απορρέει το ότι θέλησα να μπλεχτώ και με τα κοινά του νησιού μας.
Πρώτη μου επαφή το 1991 όπου και διετέλεσα αντιπρόεδρος της τότε Κοινότητας Γλώσσας ως και το 1994. Χρόνια που αναπτύξαμε την περιοχή μας…

και κατά το μέτρο του δυνατού. Στην συνέχεια και με τον νέο νόμο «Καποδίστρια» συνεχίζω να συμμετέχω στα δρώμενα του τόπου μας, ως Δημοτικός Σύμβουλος της αντιπολίτευσης από το 1999 – 2002.
Η επόμενη εκλογική αναμέτρηση, βρίσκει νικήτρια την παράταξη την οποία συμμετείχα και ορίζομαι ως Αντιδήμαρχος Σκοπέλου από το 2003 έως και το 2006. Δύσκολη πραγματικά θητεία. Θητεία που χρειάστηκε να τα βάλουμε με «θεούς και ανθρώπους»! Παράλληλα τα χρόνια 2005 – 2006 αναλαμβάνω και την προεδρία της Δ.Ε.Π.Α Σκοπέλου. Καταφέραμε να βάλουμε σε τάξη πολλά πράγματα. Κοπιάσαμε, ιδρώσαμε, πιεστήκαμε αφόρητα μα βγήκαμε νικητές.
Η συνέχεια αναμενόμενη και από την νέα Δημοτική αρχή του κ. Βασιλούδη, ορίζομαι εκ νέου Αντιδήμαρχος Σκοπέλου από τον Ιανουάριο του 2007 έως και το Δεκέμβριο του 2008. Από τότε και ως τώρα συνεχίζω να βρίσκομαι σ΄αυτή την πετυχημένη Δημοτική αρχή ως Δημοτικός Σύμβουλος Πολλοί θα έλεγαν, πολλοί θα σκεφτόντουσαν κι άλλοι τόσοι θα αναρωτιόντουσαν, τι κάνει αυτός ο άνθρωπος τώρα ; Τόσα χρόνια τριβής, ψυχολογικής πίεσης και εσωτερικής κούρασης, δεν φτάνει; Όχι αγαπητοί φίλοι! Δεν φτάνει! Γι΄ αυτό δίνω και πάλι το παρόν, για να αποδείξω πως ο άνθρωπος, ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ! Κι εγώ το θέλω! Και το μπορώ!
Ένας από τους βασικούς μου στόχους, στόχος που ποτέ σχεδόν δεν τον αποποιήθηκα από όποια θέση είχα ως τώρα στις Δημοτικές αρχές, είναι η ισόρροπη ανάπτυξη του νησιού μας. Η επαφή με την πραγματικότητα. Επαφή, που μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά, την ώρα και στο χρόνο που χρειάζεται και πρέπει. Να μπορείς με τις παρεμβάσεις, τις προτάσεις, την πίεση και την διεκδίκηση αυτών που πιστεύεις,  να προσθέσεις ένα ακόμα λιθαράκι στο οικοδόμημα που λέγεται Σκόπελος. 
Το περιβάλλον επίσης. Αναπόσπαστο και βασικό μέλημά μας, όλο αυτό το διάστημα. Δεν θα μπορούσαμε μέσα σ΄ όλα τ΄ άλλα και στα ζητήματα που μας απασχολούσαν, να αφήσουμε στην άκρη, τον κύριο αιμοδότη του νησιού μας, τον Τουρισμό. Και σ΄αυτό είμαστε διατεθειμένοι  να επικεντρωθούμε και να επενδύσουμε τα επόμενα χρόνια της θητείας μας. Η ομάδα μας, η παρέα μας όπως θέλουμε να την λέμε, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Δεν έχει να σκύψει για κανένα λόγο το κεφάλι χαμηλά. Έχει στόχους, έχει όραμα, βλέπει τα πράγματα με καθαρό μάτι και ρεαλιστικά. Υπάρχουν φορές που μπορεί να αδικήσαμε, να αδικούμε και ν΄αδικούμαστε. Είναι όμως κανείς αλάνθαστος; Η δράση σίγουρα και θα φέρει αντίδραση, τις περισσότερες φορές. Σ’ όλη μου τη θητεία, σ’ όλα αυτά τα χρόνια εμπλοκής μου με τα κοινά, είχα ως αρχές, την συνεργασία, την αλληλοϋποστήριξη, την αλληλοβοήθεια. Όλοι μας μια γροθιά! Στο κάθε κενό που μπορεί να δημιουργούσε ο καθένας μας, να τον αναπληρώνει ο άλλος. Και πετύχαμε. Πετύχαμε, ου και λίγα.
Όμως προσωπικά, δεν θα μπορούσα να αμελήσω να ευχαριστήσω κι όλους εσάς. Όλους εσάς που με την ψήφο σας όλα αυτά τα χρόνια, δείχνετε την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και πιστεύω πως δεν σας έχω προδώσει. Πολύ περισσότερο δε, που σύντομα φτάνει και η στιγμή να σταματήσω την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Αυτό θα μου δώσει την ευκαιρία, να συνεχίσω να αξιοποιώ πιο πολύ τον ελεύθερό μου χρόνο, στα ζητήματα που αγαπώ κι έχω προσφέρει.
Αν και σ΄ αυτή την ηλικία, - όπως ορισμένοι θα θελήσουν να πουν - συνεχίζω να οραματίζομαι ένα καλύτερο αύριο. Ένα αύριο που θα φέρει τα παιδιά μας, τα εγγόνια μας, τους νέους, πιο κοντά στα όνειρά τους !
Αισθάνομαι πως έχω ακόμη να προσφέρω πολλά! Δεν πτοούμαι, με  όση λάσπη κι αν μου έχουν ρίξει κι από όσες κακοήθειες κι αν έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για μένα. Συνεχίζω και θα συνεχίσω, όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν.
Η βοήθειά σας, η στήριξή σας και η αγάπη σας προς το πρόσωπό μου, μου δίνει δύναμη και κουράγιο για να βγω νικητής, να βγούμε νικητές και σ΄αυτόν τον αγώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: