21/10/10

Η σημερινή δημοτική αρχή έδωσε το καλύτερο για τον τόπο και πρέπει να συνεχίσει το έργο της

Ζω στο Λουτράκι Σκοπέλου, είμαι μητέρα τριών παιδιών και είμαι παντρεμένη με το Γιώργο Σταματίου. Βοηθώ στην οικογενειακή επιχείρηση και είμαι υπεύθυνη του ξενώνα μας στο Νέο Κλήμα.
Αγαπώ το νησί μου, δραστηριοποιούμαι σε αυτό, προσφέρω τη βοήθεια μου στα κοινά του τόπου μου, όπου και όποτε μου ζητηθεί και με οποιαδήποτε δημοτική αρχή.
Ζώντας λοιπόν σ' αυτό τον τόπο γνωρίζω τις ανάγκες του, τις αδυναμίες του αλλά και τις δυναμικές του.
Πιστεύω ότι η παρούσα δημοτική αρχή (στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες) την τετραετία που πέρασε έδωσε το καλύτερο για τον τόπο μας και πρέπει να συνεχίσει το έργο της.
Αποφάσισα να στηρίξω τον Δήμαρχό μας κ. Χρ.Βασιλούδη και να είμαι υποψήφια με τον συνδυασμό του για να προσφέρω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου για το νησί μας.